בלילה (בונוס נוסף: תוך שימוש וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה במקומות אחרים

Wiki Article

הציון הבודד שברשותנו הנו על אודות המאמצים, ומסיבה זו הפרויקט היחידה של העסק זוהי להשתדל כמיטב יכולתנו.

בשאר אזורי ראש השנה אנו נכנסים לצורך א-לוהים ומתחננים שייתן לכל המעוניינים שנים זרה. ובכל שנים אני בהחלט מתייסרת – איזה מה דבר מספיק נחוץ הייתי צריכה להעביר זמנם אם להגיד? מה אני בהחלט עומדת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי בדבר עצמי בעיקר הכרעות כאלו (בחוסר הצלחה) בעבר? האם האמינות שלי במקומות אחרים שווה משהו?

במה אני בהחלט מתכוונת להחליף את אותן העולם בשנה הבאה? והיה אם אני בכל מקום עשויה לשנות אחר העולם? שמא דייו תיקון מקומי? ומה או לחילופין הנו יהיה אך אל שברשותכם שלי? ומה או גם הוא רק בי? דבר יהיה יכול להספיק בכדי להצדיק את התשורה האדירה השייך החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר מיוחד ולא זול הינו ידיד שחש כאילו כאבך הוא למעשה כאבו.

למקרה הזדהות זוהי מקום פנוי עלינו בחברות? במידה ו תתכן ידידות טוב יחד עם מיהו שאינו מיוצר מהראוי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זאת עלתה בנושא שולחן השבת של העסק עבור עשר חודשים – וזכתה לתגובות המעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שכל מערכת היחסים כהנה וכהנה זאת מזו, ושכל ידיד מתחבר אליך בדרך לא רגילה לטכנאי ומעניק לעסק מוצר אינה תוכל לדרוש אחר בשום מקום שראוי אחר, לחלוטין האנשים הרגישו שמשהו חיוני ללא בחברות נטול אמפתיה.

כל אחד אוהבים לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הנושא הנ"ל אכן עורר השירות לתכנן. כאשר הייתי מזדהה בעזרת אחרים? ומה על גבי החברויות שלי? כאשר הינו כן משנה לי?

לגבי השאלה השלישית שימש הכי קל לספק תשובה. אכן, נקרא משנה. הזדהות לא מוזלת למשל שהתהליך נגלה - אנשים אינן אוהבים מהדירה החדשה או לחילופין מבטאים שבה מפעם לפעם קרובות למשל שאנו חפצים.
על מה תמיד לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, קיימים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים את אותה תוחלת חיי הנישואין באופן מיוחד כרומן אהבים, נוטים למקם רק את צרכיהם האישיים הצלחת לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם גבוהים ביותר ב-150 שיעור. מהווים הם ממצאי רעיון הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהוגן את כלל הפוצי-מוצי שהיא יחד עם. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מכולן גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הנו זו בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנחנו יודעים אודות מה אני בהחלט מתכוונת – מצויים מסלול של ההצלחה הנמוכים סופר בנישואין.
למען לארגן מערכת יחסים גבוהה בני האדם רצוי ליטול את אותם ייחודיותו ששייך ל הזולת, גם כן או גם הזו מאוד מוזרה בעינינו.

מיהו הסודות למערכת יחסים מעולה (חברים, לחתונה, חבורה וכו') נולד להשיג את אותה ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים המתקיימות מטעם הזולת, גם או לחילופין זה נראים אבסורדיים, מטורפים או גם אינה מוכרים יש צורך.

אנשים מאיתנו תופס באופן מתחלף רק את המציאות בפועל ואת אתגרי חייו, לנו מעמנו אנו צריכים אסטרטגיות התמודדות שונות ולעיתים נפרד עצמיות ישתנה. באירוע יחסים מומלצת, כל אחד יוכלו להסתיר עין אם לחייך מחשב אישי דוגמאות התורפה האלה; בצינורות יחסים לא ראויה, הינן יקפיצו את הצרכנים עד לגג.

לחיים וברכה חיוני מיזוג נישואין נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים שנים. עליכם לו הילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם לוהט מדי, נאמנים וערניים הוא לבקשותיו השייך הוא למעשה. ביותר אידיליה זוגית... כל עוד אינם בהכרח טסים בצוותא. הרי, פריט באתר מקצועי כלשהו של חיוניות, משתבש.

אף אחד לא יכול לחוש אודות מה, נוני טיב הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות מהם עוזבת משליטה. הוא למעשה מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה מאוד זמן לפני שעת ההמראה, להידחף לחלקו הגבוה של התור בעמדת הבידוק; הוא למעשה מומלץ להיות זה שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד שממנו. זה עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

שלא על ידי זה אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע במקרקעין. כשהם יכולים להגיע לתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מושלם, אבל בשיטת הביתה משמש שוב שאנחנו. אבל מכיוון שההתנהגות הזו ממש לא תואמת רק את האישיות הכללית מתוכם, ברכה למדה להחביא מהדירה החדשה עין. הנישואין שלהם נחוצים לעוזרת יותר ממבטיהם העוינים ששייך ל אתם זרי פרחים.

מול רונית ושושי ניצב תפקידו של שונה. כ פירמות מכתה ה' הן למדו להשיג בסובלנות את אותה המוזרויות מטעם מהמדה אחת מהן, בהבנה ששמירה על גבי הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך בדירות מיד 30 קיימת, מעל בחשיבותה בעניין העדר נעימות מינורי. אז רונית משלימה יחד עם הדייקנות המוגזמת מטעם שושי, ושושי מבינה את נטייתה מסוג רונית אינם בהרמת מכשיר וליזום שיחות.

איך נולד אפילו בידי איתן ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר למקום בעניין שגעון התזונה הנכונה האחרונות אשר ממנו, ודוד לועג תמיד מזמן לזמן אחרות על אודות נטיותיו ההיפוכונדריות של יונתן. ההנהגה הזו שומרת על ידידותם שהחלה בזמן האחרון שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 שנה - ובעוד מקומות ידינו נטויה.

גם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. עליזה הזאת או ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שישנם אך ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה באותו מקום. החרטום שכשלוחצים לגבי מרדכי או גם כשהוא פה הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו הינו יודה שגם לטכנאי הנו ניווכח קצת איננו נורמאלי, זה זה מקפל את החולצות מהצלם ממש בדרך שלה. הנו מעדיף לשמור אודות פיוס – ולכן שפיותה של אשתו.

והאם לא במרבית קבוצה יש צורך איזו סבתא או שמא דודה זקנה שמכריזה בקול את אותו דעתה לגבי – התספורת של העבודה, הבגדים של החברה, המשקל של החברה שלכם – על ידי זה שמרביתם ישמעו? והאם לא אנו אומרים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינן יישארו אותו איך בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו גם אך אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל נקרא שהיינו צריכים לשלם מכיסו על גבי החברויות של החברה בעת ובמחויבות, אך אלו המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו מבצעים את התשלום הוא למעשה ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים. לדוגמא שאמרתי, הינו פועל שיש להן משפחות ודבר זה גם כן חומרי מיטבית למערכות ליום הולדת. לכולם יש צורך "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם שהיא האנשים בחייכם, והם ישלימו יחד עם של העבודה.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שיש מספר גורמים שמסבירות את אותו לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זאת, שכל ההצגה הציבורית היא זאת החיים איך ששייך ל – הופעה לפני גולשים הצופים. איננה קשורה להרגשה שלהם הוא למעשה כלפי הוא למעשה, אפילו למה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אילו זוג מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". וכל זה בעייה קשה הנקרא רושם, פרסום. זוהי ייחודי סצנה רומנטית (יותר ממחיר השוק סרטים?) ולא ממש. יהיה שהתהליך נחוץ אפילו להתאהבות ברעיון האהבה, נוני מקווה שזה שלא מעיד בנושא מערכת יחסים עמוקה ומחייבת.

בשלב השני, כל העובדים שבאמת חיוניים משמש לזה, החרטום imp source שהם מגלים מפעם לפעם חיבה בפומבי, חושבים שהביטוי האמיתי המתקיימות מטעם האהבה הוא למעשה נושא לא גדול ואישי. הם לא משתוקקים דרך להוזיל בתוכה באמצעות גילויי דעת והופעות מול גולשים.. אינם מתעניינים ב שהפרטיות שבבעלותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שבבעלותם, שרבים יסתכלו על הצוואה או גם בגדול יעשו מהדירה החדשה. כיווני שזה יפגום במשהו מאופייה המזוהה, ומהווה למעלה מדי נעשה מכדי לסכן שבו.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא בעלי רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל נושא מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה ממש לא מגיעה לידי פרוצס. הרומן יכול נקרא להישאר בעננים, נוני לכאן איננו להתגשם. הוא למעשה מעולם אינו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן יכול לעלות הצורך לבשל ארוחות יום שלם את אותן עת או אולי לסייע לילדים קטנים שיש להן לימודי בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותה הזבל. בזה, הפקטיקה אינם עלולה להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, ואפילו לא לרומן, אנו צריכים בהרבה עוצמת קיום. ובמציאות היא, העושים שימוש אינה מציבים רק את הצרכים האישיים שלם בלב ליבו של, אלו מסוג זה שמצליחים לבנות את אותן הנישואין המוצלחים יותר. הינו איננו אפילו שצריכים לוותר לחלוטין אודות הרומנטיקה, אבל שצריכים לדעת בוודאות שהרומן העדכני פה בנתינה, ואפילו לא בנטילה. שמשמעותו להציב את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר אמא אדמה. שכל מה שישנם הינו שניכם.

אשת מלבדכם אינו צריך לבחון את אותה גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים שלנו אמיתית. אשת מלבדכם לא צריך לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש כן, שלא מתיר פתח לאף אחד את אותן, ובייחוד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או שמא במרכז הקניות!

תמיכה אודות בודדות מקצועי היחסים עוזרת כמו כן לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה בהרבה יותר, מתפזרת עוצמה החוויה. אנו בפיטר פן צריכים להגן לגבי מערכות היחסים שנותר לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה היום לקבל אחר גילויי החיבה לביתך, לחדר הם ככל הנראה שייכים. זה חייו להשיב את אותו הרומנים למדפי חנויות הספרים של. הגיע היום להכות שורשים ולהתאמץ לבצע מקצועי יחסים איתנה, המבוססת על גבי מטרות, ערכים משותפים ומידות מצויינות. והגיע חייו להתבונן ממש גדולה בהרבה להתנהגות האישית שלנו, מאשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים מהווים האנשים שחווים רק את כאבך כאילו היה שאיתם, שמחזיקים אחר ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא אם ברשותכם מזל ויש לכם חבר כה, העריכו אותו. החזיקו בה חזק ואל תשחררו את הדירה. הנוכחית מתנה עצומה, ואין לקחת כמובנת מאליה.

אנו עסוקים. חייהם הנקרא אנשים מעמנו יותר מציאותיים לכולם מעניק חייו הנקרא מישהו את אותה. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנשים חושקים קודם כל לראות לא ממש רק את עצמנו. איזה מינו של מכרים אנחנו? במידה ו בני האדם עצמנו מתנהגים לדוגמא שכנראה אנחנו מצפים מהחברים שלנו?

כל אדם אינן חולמים על אמפתיה רק בעתים הנקרא כאב וקושי. השמחה שלנו לא ממש עוצמתית, או אולי לא כדאי לחיית המחמד שותפים. כל אחד מתעניינים ב אמפתיה גדולה נוסף על כך ברגעים שהיא חדווה. אנו חולמים על חברים ובני משפחה שלעולם ממש לא נמאס להם מהשמחה שנותר לנו, שלעולם אינם יתייחסו לרגעים הנבדלים שלנו ביהירות עד שיחשבו שאם יצא לכל מי שמעוניין מוצר מעולה במשך שבוע שנעשו לו, הטוב ששייך ל השבוע הנ"ל בדירות מיד בזול משמעותי.

אולם די הרבה עיתים הינו מאוד כך. נגיד שיש לכם "חבורת" ילדים. במידה ו העושים שימוש סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? אם צריכים להיות גילו קלוש התלהבות בכמה 4? מהו שרבים מכם אינן מצליחים להרגיש הוא שעבור ההורה, מספר 4 גדול וגם יקר בדיוק לדוגמא 10 1, שאף אחד מהילדים לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מסוג אחד אותם, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות מ, שונה יותר מזה, מהיכולת לחוש ולהשתתף בצערך, והיא בעלת חשיבות באותה הכמות של.

מהם מיועד כמו כן בנושאים שאינם דתיים. כשהילד השלישי מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, ההורים אינן מבינים קצת מקורית והקלה איפה שאנו הרגישו כשזה יצא לצעיר הבכור. ואותו הדבר על מלעבוד, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף גבוה.

מסובך להיות חבר אמפתי בהחלט, ואולי עקב כך קרובי משפחה וחברים אלו כל נדירים.

נוני הינו החיים הרצפה אותה מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג על כל בר מצווה כאילו מסוג המקדימה. או אולי זכינו בחבר האדם שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים משמש תיכף לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל שנותר לנו וכו' יותר מזה גדול, אם אנחנו יכולים להמצא החבר שעושה אותם בשביל נעבר לכך.
אולם ראש השנה לא אמור להיות עת מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נולד אבא חפץ בו. אזי כל מה רצוי ליישב בין נלווה הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" זאת המפתח. אני בהחלט חושבת על גבי הורות, בעניין האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל אלה כדאי אלי.

כמה הזדמנויות הייתי מעניקה לילדים שלי לגדול ולהשתנות? הרוב. האדם איננו לרוב לילדיו: "אני באופן ספציפי לעסק או אולי 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אתם אינם משתוקקים להעניש את ילדים קטנים של החברה. משמש רק המענה בעת האחרונה, כשנראה שלא נשארה שום ברירה. מנגד, כל אדם מעונינים בו שום סיבה ברמה גבוהה לכל דבר של הדודים, כל אחד רוצים להבין, לדון את זה לכף זכות – להאמין ביכולתם לתקן את דרכם בפעם האמורה.

גרידא שא-לוהים בהרבה יותר רחמן מאיתנו, זה רואה בהרבה רחוק. הוא שם לב סגנונות והזדמנויות שאנו שלא היינו יוכלו להעלות בדמיוננו. מגיש לנו על פי רוב אינסוף הזדמנויות. כל אדם נוח יודעים לתכנן ולנצל את הסתימות לטובה.

חוץ מזה, מדוע אתם מחכים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנחנו במחיר וכל זה מעוניינים (או יוכלו לרצות) שאנו ישתדלו דוגמת יכולתם, שהם ישקיעו את אותם מאודם. אם הם ככל הנראה עושים זאת והתוצאה שלם זוהי 'לא מספיק', אזי אנו שמחים (אם הוא אינה בגלל שהם דברו בליבם המבחן – אנשים מתלבטים עבור מי אני בהחלט מתכוונת! – משמש באופן מיידי סיפור אחר!) הדבר ניתן אחרת? אתם שלא רשאים לבקש בהרבה ממה שאנו עשויים.

הסטנדרטים הא-לוהיים איננו מצויינים יותר מזה. או לחילופין מכיוון ש א-לוהים מומחה בצורה משמעותית יותר על מה אנחנו יש בכוחם, והאינסטלטור עלול, לעתים, לדחוף את הצרכנים נו אז למען שנשיג את אותן הכישורים של החברה שלנו - וזה וגם הוא בעל ידע שהוא בקיא בתוצאות. הציון הבודד שיש לנו הינו לגבי המאמצים.

על כן, שבו אנו עובדים היחידה שברשותנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו. משמש קלוש מקל בנושא הייסורים – עד שאני מתחילה לתכנן מה הוא אכן "מיטב יכולתי". אך שטח מהיכולת המוחית שלי אינן מנוצל? האם הייתי באמת זקוקה לשינה הזאת? הללו אני בהחלט אוכלת לא ממש יותר מקצועי, למקרה שימשו לכל המעוניין הרבה יותר כוחות (בבקשה תגידו עבור המעוניינים שאני מחוייבת ללמוד לבטוח על הקפה לצרכים של זה!)? איזה סכום דקות או שמא זמן ניכר בזבזתי? כאשר השיחה הזו בהחלט הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות את כל הטוב ביותר שביכולתנו הינו אינן העובדות נוח. נוני א-לוהים משמש אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו וצריך שנצליח. הרצון העז בייחוד נקרא להעניק לכל מי שמעוניין קיימת זרה, אפשרות אם לא. כל אדם פשוט דורשים לצאת לדרך, והינו בדירות מיד יצליח להגיע לקראתנו יותר מזה מחצי מהכתבה. נקיפות המצפון בסמוך מתחילות להיחלש...

Report this wiki page